Pagina's

Pages

Keep calm and swap on...

vrijdag 10 november 2017

Toen Davina een oproep lanceerde voor een nieuwe sew challenge in de vorm van een swap zei ik volmondig ja! Gelukkig besefte ik toen niet dat dit een megadrukke periode ging worden. Druk op het werk, druk thuis en een heus naaiweekend gepland op het moment dat er moet geblogd worden. En aangezien plannen niet mijn allersterkste kant is, wordt er eerst een blogpost geschreven voor ik aan mijn naaiweekend begin. 

Ik werd gekoppeld aan Lies van De Zussen. We stuurden wat berichtjes over en weer en kwamen uit bij onze jongste kids, allebei jongens, met als een gemeenschappelijke deler Lego. Lies stelde een Lego pyjama voor en ik dacht 'leuk en nuttig'. Dus dat werd het dan. Ik had al vrij snel een duidelijk beeld van wat ik wou maken. Alleen duurde het even voor ik tijd vond om er ook effectief aan te beginnen. 

In 't Leerke vond ik onmiddellijk de stof die ik zocht, zachte donkerblauwe tricot en gestreepte boordstof voor een speelser effect. Ik haalde het boek 'Pyjamaparty' nog eens uit de boekenkast en koos voor de Dandy Pyjama in maat 128. 
Met de Cameo maakte ik een strijkapplicatie van legofiguurtjes. Google zocht voor mij zelfs het lettertype van Lego op. Daarmee maakte ik een strijkapplicatie van de maat en als extra detail van de naam voor op de achterkant van de pyjama. 



Stof: 't Leerke Edegem
Patroon: dandy pyjama uit Pyjama Party

Benieuwd wat de andere bloggers swapten? Neem zeker een kijkje op volgende blogs!

woohoo by Davina * just Delphine * blogrevolution * c'est Saar * hutse pruts * sewingalacarte * de zussen (2 blogberichten!) * voor Milo * katrienette * de rode draad van tante Kaat * la vie de lady rose * stoffenspulletjes * 196

9 opmerkingen:

  1. Knap weeral Barbara! Zo'n pyjama zou elke lego-fan wel willen krijgen. En wat een toffe strijkapplicaties heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof gedaan! Er zou hier een kleine kerel ook zotcontent zijn met zo'n pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Daar zou zelfs onze 22 jarige Lego-fan nog blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof gemaakt! 😀 Veel oog voor detail! Maakt het heel mooi en lijkt mee een zalig stofje om in te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei stoer en mooi geworden :) hier ook 3 grote lego-fans in huis!
    (Ann, In ‘t Leerke)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie stoere pyjama is het geworden. Die lego-figuurtjes zien er zo prachtig uit en echt uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pyjama, die details zijn keitof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou zonder voorbehoud aanraden om met Frank Loan Services samen te werken, als je op zoek bent naar een hypotheek. Ik heb met veel makelaars gesproken tijdens het online kopen van mijn hypotheeklening.Vanaf het eerste contact kon ik zien dat hij het type persoon is dat ik kon vertrouwen om me te helpen de beste beslissing te nemen voor mij en mijn gezin.Ze bieden zowel korte als lange looptijden lening af binnen 1-30 jaar lening looptijd, met of zonder onderpand maar zonder kredietcontrole en hun diensten zijn snel, betrouwbaar en betrouwbaar omdat ze zijn getest en vertrouwd door mij in tegenstelling tot andere bedrijven. Hun diensten omvatten herfinancieringsleningen, vrachtwagenleningen, onderwijsleningen, studieleningen, persoonlijke leningen, autoleningen, schuldconsolidatieleningen, zakelijke leningen, gedekte en ongedekte leningen, hypothecaire leningen, woningleningen en ze bieden leningen aan tegen een zeer betaalbare rente van 2% geïnteresseerden dienen vriendelijk contact met hem op te nemen via E-mail: k.frankloans@gmail.com

    E-mail: k.frankloans@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS